پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

  • ۰
  • ۰

کارتن سازی

کارتن سازی

امروزه با پیشرفت صنایع  و رقابت روز افزون بین شرکتهای تولیدی صنعت بسته بندی و پکینگ به علت نگاه اولیه مشتری به شکیل بودن نوع بسته بندی و قرار گرفتن در ویترین مغازه ها از عناصر اصلی در علم مارکتینگ و بازاریابی برای تمامی صنایع تبدیل شده است به همین جهت نیز مجموعه های تولید بسته بندی و کارتن سازی نیز سعی در این دارند که با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات و به روز کردن خط تولید خود از مابقی رقبا عقب نمانده و بتوانند نیازهای مخاطبین و مشتریان خود را به بهترن نحو رفع نمایند. 

انواع کارتن

بر خلاف آن چیزی که در ذهن مخاطب عام نقش بسته صنعت کارتن سازی از شاخه های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها نیاز به ماشین آلات مدرن و خط تولید جداگانه ای دارد که در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه با برخی از آنها شما عزیزان را آشنا نماییم. 

ساده ترین نوع کارتن همان کارتن های بسته بندی لوازم خانگی یا کارتن های میوه و اسباب کشی می باشد که به صورت سه لایه یا پنج لایه تولید می شود و همانطور که از نامشان نیز مشخص است کارتن های پنج لایه دارای مقاومت بیشتر و برای وسایل سنگین تر استفاده می شود و کارتن های سه لایه با هزینه مقرون به صرفه مخصوص حمل و نقل اسباب سبک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

کارتن لمینتی 

یکی از زیبا ترین و فانتزی ترین محصولات در صنایع کارتن سازی کارتن لمینتی می باشد. این نوع کارتن که در ساخت آن از همان متریال کارتن های سه لایه و پنج لایه استفاده می شود یک تفاوت اساسی با انواع ساده آن دارد ، به این صورت که ابتدا با استفاده از دستگاه های چاپ با کیفیت و مناسب با سایز کارتن مورد نطر اقدام به چاپ بنر و پوستر می نمایند و در ادامه این پوستر ها توسط دستگاه مخصوص لمینت به طوری که گویا از ابتدا این طرحها بر روی خود کارتن چاپ گردیده و جزئی از محصول می باشند بر روی کارتن ها قرار می گیرند و باعث زیبایی دو چندان بسته بندی محصول می گردند.

کارتن دایکاتی 

این نوع کارتن بدون هیچ اندازه و الگوی از قبل طراحی شده ای و با توجه به الگو و طرح مورد نظر مشتری و با استفاده از دستگاه دایکات به صورت درب دار یا بدون درب طراحی و تولید می شوند. کارتن دایکاتی سالها پیش برای اولین بار در اروپا برای بسته بندی کفش مورد استفاده قرار گرفت که پس از استقبال بی نظیر در سایر صنایع نیز از آن استفاده شد و امروزه به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع کارتن در بسته بندی تمامی محصولات تبدیل شده است.

کارتن سازی تهران

با افزایش تقاضا به نسبت ، تعداد مجموعه های تولیدی در این صنعت نیز بیشتر شد و یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مجموعه ها در تهران شرکت هما کارتن می باشد که با توجه به بیش از سه دهه سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع کارتن و بهره گیری از جدید ترین دستگاه های وارداتی از کشور آلمان و کمک مجرب ترین کارشناسان کشور موفق به همکاری با بزرگترین برندهای کشور شده است. همچنین با توجه به اهمیت صادرات برای شرکت های تولیدی این مجموعه اقدام به ساخت انواع کارتن صادراتی برای بسیاری از برندهای معتبر کشور نموده است و با توجه به کیفیت بالای بسته بندی و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی توانسته کمکی شایان به صادرات بسیاری از مجموعه های بزرگ کشور نماید.

  • ۰۲/۰۶/۲۶
  • پرهام رودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی