پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

منطقه 22 تهران

آشنایی با منطقه 22 تهران

در سالیان اخیر و با مهاجرت بسیار زیاد از تمامی استانهای ایران به تهران لزوم افزایش مناطق مسکونی در این کلان شهر بیشتر از پیش احساس شد و با توجه به همین موضوع شهرسازی در مناطق جدید شکل گرفت که یکی از همین مناطق منطقه 22 تهران و حومه دریاچه چیتگر می باشد. این منطقه در غربی ترین نقطه تهران و انتهای اتوبان شهید همت و حکیم در منطقه ای وسیع واقع شده است و همین وسعت منطقه 22 را به یکی از بزرگترین مناطق از لحاظ مساحتی تبدیل کرده است که علاوه بر بزرگی با توجه به کاربرد مدرن ترین متد شهرسازی و استفاده از خیابانهای پهن و سازه های مدرن خیلی زود تبدیل به منطقه ای لوکس نشین و مورد توجه سرمایه گذاران انبوه ساز تبدیل شد.

پیش فروش منطقه 22

بدون شک حجم ساخت و ساز در منطقه 22 را هیچ کدام از مناطق تهران ندارد که وجود همین تعداد زیاد برج های لوکس و مدرن باعث شده که شرکت های انبوه ساز با بهترین شرایط اقدام به پیش فروش منطقه 22 نمایند و هر شخصی با هر مقدار سرمایه به نسبت بودجه خود قادر باشد اقدام به خرید واحد مسکونی با شرایط فوق العاده و به صورت نقد و اقساط بلند مدت نماید .

پیش فروش چیتگر

منطقه 22 با توجه به مساحت بالایی که دارد به پهنه ها یا همان ناحیه های مختلفی مانند کوهک ، شهرک گلستان ، چیتگر و غیره بخش بندی شده است که از جدید ترن مناطق که اتفاقا بیشترین حجم ساخت و ساز را در این منطقه به خود اختصاص داده است حومه دریاچه و پارک چیتگر می باشد. این پهنه با توجه به مجاورت با دریاچه و پارک چیتگر و بهره مندی از چشم انداز و آب و هوای عالی آنها تبدیل به یکی از پر رونق ترین مناطق برای ساخت و ساز و خرید و فروش واحدهای مسکونی در منطقه شده است و با توجه به همین امکانات همه روزه شرکت های معتبر انبوه ساز را می بینیم که یکی پس از دیگری اقدام به ساخت سازه های عظیم لوکس می کنند و با توجه به پیشرفت چشم گیر و پتانسیل رشد بالایی که در منطقه هست سرمایه گذاران زیادی با اقدام به خرید حق امتیاز از طریق پیش فروش چیتگر ضمن سرمایه گذاری مطمئن و صاحب خانه شدن می توانند به چند برابر شدن سرمایه خود حتی در مراحل ساخت و قبل از اتمام کامل پروژه مطمئن باشند.

خرید ملک در منطقه 22 

همانطور که در ابتدای مقاله نیز عرض کردیم حجم ساخت وساز و عرضه در این منطقه بسیار بالا می باشد و طبیعتا هر جایی که استقبال عموم از پیزی زیاد باشد کلاه برداران و شیادان نیز برای کلاه برداری هستند لذا با توجه به همین موضوع تحقیق درباره شرکت سازنده و دریافت رزومه کاری آن از واجبات خرید ملک در منطقه 22 می باشد حال با توجه به اینکه برای افراد با کارهای روزمرگی زیاد امکان انتخاب همزمان یک واحد با موقعیت مناسب ، بودجه مشخص ، لوکیشن مناسب و از همه مهم تر اعتبار سازنده کار طاقت فرسا و پیچیده ای می باشد مشاوران مجرب و با سابقه ما در املاک صوفی ضمن مشاوره برای بهترین خرید مناسب با بودجه شما آمادگی این را دارد به عنوان همراهی مطمئن در تمامی مراحل خرید و فروش و معرفی پروژه های قدرتمند و معتبری مانند پروژه پدافند ارتش آسودگی خیال شما عزیزان برای یک سرمایه گذاری موفق را فراهم نماید.

  • پرهام رودی
  • ۰
  • ۰

کارتن سازی

کارتن سازی

امروزه با پیشرفت صنایع  و رقابت روز افزون بین شرکتهای تولیدی صنعت بسته بندی و پکینگ به علت نگاه اولیه مشتری به شکیل بودن نوع بسته بندی و قرار گرفتن در ویترین مغازه ها از عناصر اصلی در علم مارکتینگ و بازاریابی برای تمامی صنایع تبدیل شده است به همین جهت نیز مجموعه های تولید بسته بندی و کارتن سازی نیز سعی در این دارند که با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات و به روز کردن خط تولید خود از مابقی رقبا عقب نمانده و بتوانند نیازهای مخاطبین و مشتریان خود را به بهترن نحو رفع نمایند. 

انواع کارتن

بر خلاف آن چیزی که در ذهن مخاطب عام نقش بسته صنعت کارتن سازی از شاخه های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها نیاز به ماشین آلات مدرن و خط تولید جداگانه ای دارد که در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه با برخی از آنها شما عزیزان را آشنا نماییم. 

ساده ترین نوع کارتن همان کارتن های بسته بندی لوازم خانگی یا کارتن های میوه و اسباب کشی می باشد که به صورت سه لایه یا پنج لایه تولید می شود و همانطور که از نامشان نیز مشخص است کارتن های پنج لایه دارای مقاومت بیشتر و برای وسایل سنگین تر استفاده می شود و کارتن های سه لایه با هزینه مقرون به صرفه مخصوص حمل و نقل اسباب سبک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

کارتن لمینتی 

یکی از زیبا ترین و فانتزی ترین محصولات در صنایع کارتن سازی کارتن لمینتی می باشد. این نوع کارتن که در ساخت آن از همان متریال کارتن های سه لایه و پنج لایه استفاده می شود یک تفاوت اساسی با انواع ساده آن دارد ، به این صورت که ابتدا با استفاده از دستگاه های چاپ با کیفیت و مناسب با سایز کارتن مورد نطر اقدام به چاپ بنر و پوستر می نمایند و در ادامه این پوستر ها توسط دستگاه مخصوص لمینت به طوری که گویا از ابتدا این طرحها بر روی خود کارتن چاپ گردیده و جزئی از محصول می باشند بر روی کارتن ها قرار می گیرند و باعث زیبایی دو چندان بسته بندی محصول می گردند.

کارتن دایکاتی 

این نوع کارتن بدون هیچ اندازه و الگوی از قبل طراحی شده ای و با توجه به الگو و طرح مورد نظر مشتری و با استفاده از دستگاه دایکات به صورت درب دار یا بدون درب طراحی و تولید می شوند. کارتن دایکاتی سالها پیش برای اولین بار در اروپا برای بسته بندی کفش مورد استفاده قرار گرفت که پس از استقبال بی نظیر در سایر صنایع نیز از آن استفاده شد و امروزه به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع کارتن در بسته بندی تمامی محصولات تبدیل شده است.

کارتن سازی تهران

با افزایش تقاضا به نسبت ، تعداد مجموعه های تولیدی در این صنعت نیز بیشتر شد و یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مجموعه ها در تهران شرکت هما کارتن می باشد که با توجه به بیش از سه دهه سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع کارتن و بهره گیری از جدید ترین دستگاه های وارداتی از کشور آلمان و کمک مجرب ترین کارشناسان کشور موفق به همکاری با بزرگترین برندهای کشور شده است. همچنین با توجه به اهمیت صادرات برای شرکت های تولیدی این مجموعه اقدام به ساخت انواع کارتن صادراتی برای بسیاری از برندهای معتبر کشور نموده است و با توجه به کیفیت بالای بسته بندی و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی توانسته کمکی شایان به صادرات بسیاری از مجموعه های بزرگ کشور نماید.

  • پرهام رودی
  • ۰
  • ۰

اتوماسیون صنعتی چیست

امروزه با پیشرفت ماشین آلات صنعتی و تولیدات روز افزون در صنایع مختلف هر روز به تعداد ماشین آلات خط تولید اضافه شده و همانطور که تمامی ابزارها به مراقبت و رسیدگی احتیاج دارند ماشین آلات صنعتی نیز از این دایره خارج نبوده و نیاز به نظارت لحظه به لحظه دارند حال از آنجایی که به تعداد زیادی نیروی کار چهت این نظارت نیاز است و همچنین بسیاری از ایرادات تا قبل از خراب شدن دستگاه با چشم قابل تشخیص نیست از محصولات اتوماسیون صنعتی در صنایع کوچک بزرگ به صورت رباتیک یا با استفاده از نرم افزار ها و سخت افزارهای کامپیوتری جهت کنترل و حفظ نظم در پروسه کاری ماشین آلات استفاده می شود که ضمن کم شدن هزینه نیروی انسانی باعث رشد نرخ کمیت و کیفیت محصولات می گردد.

اتوماسیون صنعتی زیمنس

به دلیل ظرافت در ساخت و حساسیت عملکرد محصولات اتوماسیون شرکت های کمی در جهان قادر به تولید محصولات با کیفیت در این زمینه می باشند که بدون شک محصولات اتوماسیون زیمنس یا توجه به ساخت توسط یکی از معتبر ترین برندهای صنعتی جهان و عملکرد فوق العاده در کارکرد یکی از بهترین برندها در محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که می تواند تا سالها باعث آسودگی خیال صاحبین صنایع از دقت و سلامت خطوط اتوماسیون گردد.

محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

یکی از ویژگی های برند زیمنس تولید تمامی محصولات مربوط به اتوماسیون صنعتی مانند رله زیمنس ، کلید اتومایتک زیمنس ، سافت استارتر زیمنس ، کنتاکتور زیمنس و دیگر محصولات اصلی مورد استفاده مانند درایو زیمنس و PLC زیمنس است که می تواند تمامی نیازهای صنایع بزرگ و کوچک را نسبت به نیازهای مجموعه در طراحی و ساخت انواع خطوط صنعتی مقاوم و دقیق را برطرف نماید.

خرید محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

مجموعه تک ولتاژ با سالها سابقه درخشان در زمینه واردات ، طراحی و عرضه تمامی محصولات زیمنس و سایر برندهای معتبر افتخار دارد اعلام نماید آماده است با کمک کارشناسان مجرب در مجموعه نسبت به نیازهای تمامی صنایع اقدام به طراحی و ساخت خط اتوماسیون مناسب با ماشین آلات صنعتی تمامی مجموعه ها با ارائه ضمانت اصالت و سلامت کالا نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • پرهام رودی