پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

  • ۰
  • ۰

ویزای طلایی یونان ، گلدن ویزای یونان

با روند رو به رشد علاقه به مهاجرت یا دریافت اقامت کشوری دیگر همه به دنبال مسیری امن و مطمئن برای دریافت ویزای کشورهای پیشرفته می باشند که ما در این مطلب سعی در معرفی چند روش کاربردی و مطمئن برای دریافت ویزا هستیم. یکی از بهترین روشها برای مهاجرت و دریافت اقامت خود و بستگان دریافت ویزای طلایی یونان می باشد که علاوه بر دریافت اقامت یک کشور در حوزه شنگن برای خود و خانواده می توانید درآمد زایی ارزی نیز داشته باشید. حل شاید سوال پیش بیاید در آمد زایی به په طریقی امکان دارد؟ دولت یونان برای اعطای گلدن ویزای یونان خود قانونی وضع نموده که شخص متقاضی باید اقدام به خرید ملک در این کشور نماید حال اگر شخص خریدار علاقه به سکونت دائم در این کشور نداشته باشد می تواند با دریافت اقامت ملک خود را در این کشور اجاره داده و از مبلغ اجاره آن برای خود درآمد زایی نماید.

اقامت تمکن مالی یونان

یکی از بی دردسر ترین روشهای دریافت اقامت ، اقامت تمکن مالی یونان می باشد که در این روش شخص متقاضی اقامت با ارائه اسناد مالی از قبیل سپرده بانکی ، اجاره نامه املاک ، فیش حقوقی ، پرینت حساب بانکی و از این دست اسناد به سفارت و کارگزار سفارت به دولت یونان اثبات می نماید سالانه حداقل 40000 یورو در آمد خالص را دارد و پس از احراز این اسناد برای سفارت در کوتاه ترین زمان ویزای اقامت خود و بستگان درجه یک خود را دریافت خواهد نمود . لازم به ذکر است در این روش حساب بانکی شخص مهاجر معاف از مالیات بوده و پس از ارائه اسناد برای تمدید ویزا امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت این کشور نیز وجود دارد.

ویزای توریستی ایتالیا

بدون شک یکی از غول های گردشگری در سطح جهان که با ابنیه تاریخی و زیبایی طبیعی فوق العاده خود سالانه میلیون ها توریست از سراسر جهان را به خود جذب می کند کشور ایتالیا می باشد که این علاقه به بازدید از ایتالیا در کشور ما نیز به مانند تمامی نقاط جهان بسیار زیاد می باشد و یکی از اصلی ترین راه ها برای سفر به این کشور دریافت ویزای توریستی ایتالیا می باشد. این ویزا در دسته ویزاهای کوتاه مدت تایپ C قرار می گیرد که مدت زمانی بین 15 تا 30 روز کاری برای دریافت آن زمان لازم است و به دو نوع فوری و عادی دسته بندی شده است که در زمان سفارت و حضور در کارگزاری متفاوت می باشند.

تمکن مالی ایتالیا

بدون شک یکی از اصلی ترین فاکتورها برای هر کشوری در زمینه پذیرش توریست امکان مالی شخص برای ورود به این کشور است که کشور ایتالیا نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد و شما برای دریافت ویزای این کشور باید قوانین تمکن مالی ایتالیا را احراز نمایید به این صورت که در سفر 1 الی 5 روزه برای سه نفر مبلغ کلی تقریبی 695.22 یورو را باید به همراه داشته باشید همچنین اگر سفر شما بین 6 تا 10 روز به طول بینجامد ، لازم است به ازای هر روز برای خود 44.93 یورو و برای شخص همراه خود 26.33 یورو را داشته باشید.

ویزای دانشجویی هلند

در ایتدا لازم است بدانیم به مجوزی که دولت یک کشور به منظور تحصیل در آن کشور به دانشجوی خارجی می دهد ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی می گویند که دولت هلند نیز به سبب داشتن دانشگاه های مدرن سالانه به دانشجویان زیادی از سراسر چهان ویزای دانشجویی هلند را اعطا می کند که برای دریافت این نوع ویزا ایتدا دانشجو باید از یکی از دانشگاه های کشور هلند پذیرش یا همان اپلای را دریافت نموده سپس با مراجعه به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری کشور هلند ضمن انجام مصاحبه ، اسناد و مدارک خود را نحویل دهد که پس از واجد شرایط بودن پس از گذشت زمانی بین 1 تا 3 ماه ویزای خود را دریافت می نمایید لازم به ذکر است هزینه دریافت این نوع ویزا 317 یورو و تمکن مالی لازم در سالهای اخیر تقریبا 870 یورو در ماه می باشد.

وی آی پی آسمان

مجموعه وی آی پی آسمان با سالها تجربه درخشان در زمینه دریافت ویزا و اقامت کشورهای مختلف با بهره گیری تر مجرب ترین کارشناسان حقوقی مسلط به امور مهاجرت همراهی مطمئن در تمامی مراحل سفر شما می باشد که تمامی سعی خود در می نماید که شما عزیزان سفری خاطره انگیز و بی دردسر به مقصد مورد علاقه خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با کارشناسان ما در آسمان گروپ تماس بگیرید.

  • ۰۲/۰۷/۰۶
  • پرهام رودی

نظرات (۱)

  • 해외선물 솔루션
  • Hello there! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on. You have done a wonderful
    job!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی