پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

آشنایی با تمام مزایای پاسپورت دومینیکا

  • ۰
  • ۰

پاکت پستی

پاکت پستی

به کیسه های مقوایی که کاغذ یا دیگر اشیا را برای پست یا ارسال به نقاط دیگر را درون آن قرار می دهند پاکت پستی گفته می شود که بر خلاف تصور عموم می توان علاوه بر اداره پست از مجموعه های تولیدی در سایزها و طرح های مختلف حتی با سایز و طرح دلخواه خود تهیه نمود. این پاکتها در طرح های مختلف قابل عرضه می باشد که نوع ساده و پاکت حباب دار از انواع پر کاربرد آن به حساب می آید. پاکت های ساده با درب چسبی ، محل درج آدرس فرستنده و گیرنده و محل الصاق تمبر عرضه می شود که نوع حباب دار آن نیز به همینگونه ارائه می شود که علاوه بر این مزایا دارای ضربه گیر حباب دار از داخل نیز می باشد. مورد استفاده پاکت حباب دار معمولا برای ارسال اشیاء حساس و شکستنی می باشد که با وجود عایق نایلونی حباب دار می تواند به عنوان محافظی مستحکم در برابر ضربات و فشار برای وسیله ارسالی عمل نماید.

 

کارتن پستی

کارتن‌های پستی برای حمل و نقل کالا و مرسولات در اداره پست استفاده می‌شود که برخی از کاربردهای کارتن پستی عبارت اند از:

شرکت های پست دولتی و خصوصی

دفاتر پیشخوان دولت

اداره پست

حمل و نقل کالاهای بزرگ پستی و همچنین باربری

حمل و نقل جا به جایی وسایل دفاتر، منزل و غیره

توجه کنید که با توجه به استفاده و کاربرد هر کدام از موارد بالا می توانید کارتن پستی با برند، لوگو و آرم شرکت خود سفارش دهید.

همچنین حائز اهمیت است برخلاف تصور عموم که فکر می کنند کارتن های پستی را حتما باید از ادارات پست تهیه کرد لازم است گفته شود که شما می‌توانید برحسب نیاز خود این نوع از کارتن ها را به کلیه شرکت‌های کارتن سازی سفارش دهید همچنین ما در راسا پک انواع کارتن پستی را با اندازه و چاپ دلخواه شما، تولید خواهیم کرد.

کارتن سازی

با پیشرفت روز افزون تولیدات مشابه توسط شرکت های مختلف بسته بندی و پکینگ محصولات یکی از عوامل اصلی در نحوه بازاریابی و مقدار فروش آن محصول به حساب می آید که با وجود همین اتفاق صنایع کارتن سازی و بسته بندی یکی از صنایع پایه تمامی مجموعه های تولیدی شده اند. حال برای زیبا تر کردن محصول خود در ویترین مغازه ها باید با طراحی مناسب و تولید با کیفیت اقدام به تولید بسته بندی لوکس برای محصول خود نماییم که در این مرحله احتیاج است که با مشاوره و بازدید از تولیدات سابق و خط تولید مجتمع های کارتن سازی نسبت به ثبت سفارش بسته بندی محصولات خود اقدام کرد. در باب اهمیت بسته بندی لازم است بدانید چه بسیار محصولات تولیدی با کیفیت بوده که به علت عدم زیبایی بسته بندی خود با شکست تجاری در فروش مواجه شده اند. 

یکی دیگر کاربردهای کارتن در زندگی روزمره افراد حمل اثاثیه صنعتی یا مسکونی خود می باشد که می توان گفت بدون وجود کارتن ها کاری مشقت بار و سخت است و شاید پیدا کردن کارتن با کیفیت کاری سخت تر از آن، حال خبر خوش به افرادی که در این زمینه دچار مشکل شده اند این است که با مراجعه به شرکت های تولید یا سفارش آنلاین می توانید نسبت به نیازهای خود و مقدار وسایل قابل جا به جایی به ثبت سفارش سایز مورد نظر خود اقدام نموده و حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار یا همان نایلون حباب دار یکی از ملزومات اصلی جهت جا به جایی اجناس می باشد که با قرار گیری در بین آنها عایقی نرم در جهت جلوگیری از ضربه وارد شدن و فشار بیش از حد به وسایل می باشد. این نوع پلاستیک بر روی خود دارای حباب هایی که از هوا پر شده اند می باشد که بافتی نرم را برای این محصول به ارمغان آورده اند. پلاستیک حباب دار دارای دو نوع درجه یک و درجه دو می باشد که درجه یک آن با استفاده از مواد خام و درجه دو آن با بهره گیری از مواد بازیافتی تهیه شده که با برچسب آبی که روی آن قرار می گیرد قابل تشخیص می باشد. قابل ذکر است این دو نوع محصول در کارایی عملا هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو به خوبی عایقی در برابر فشار و ضربه می باشند.

خرید پاکت پستی

همانگونه که در ابتدای مطلب عرض کردیم عموم بالایی از مردم خیال می کنند برای تهیه پاکت پستی حتما باید به ادارات پست مراجعه نمایند در صورتی که مجتمع های بزرگ تولیدی با تنوع بالا در سایز و طرح همچینین تولیدات بسیار با کیفیت وجود دارند که هر شخصی می تواند به تعداد نیاز خود انواع پاکت پستی ، کارتن پستی یا پلاستیک حباب دار را حنی بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین خریداری نماید. مجموعه راسا پک با سالها سابقه درخشان در عرصه کارتن سازی و  به عنوان اولین فروشنده آنلاین پاکت پستی در مشهد آمادگی دارد تمامی محصولات فوق را با تنوع بالا ، کیفیت عالی و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور به دست شما عزیزان برساند . برای مشاهده محصولات ، قیمت و ثبت سفارش می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه و در صورت نیاز به راهنمایی ، تماس با مشاوران ما در راسا پک نست به تکمیل ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

با ثبت نظرات خود ما را در بهبود کیفیت مقالاتمان یاری نمایید.

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۸/۳۰
  • پرهام رودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی